Известие

Collapse
No announcement yet.

Съвет относно покупка на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
    Въпросната я видях на живо, и дори на тогавашната цена не знам кой би тръгнал да я купи в състоянието, в което се намираше, а доколкото ми обясни продавача, сделката е сключена още по телефона и по снимки, човека е дошъл, платил е и я е отнесъл.

    Естествено, може сега да е постегната, проблемите да са изчистени и т.н., това са само догадки, но 800км път за едното гледане не са никак малко, и изказвания от типа "палиш и караш" са малко изхвърлени.

    А на каква цена се е продавала преди 2 месеца?
    Last edited by kavenaghi; d.m.y г., 14:19.

    Comment


    • И на мен "ми бъркат в очите" и нямам познати бояджии, но знам къде има перфектни и съм виждал боядисвана светъл металик Тойота частично само на част от преден капак който изобщо не мога да разбера къде е "границата" боядисвано.
      В цената е 85 лева за частично, 160 лева на цял детайл и около 1400-1600лв за цялостно боядисване.Ако има нещо леко китосване за закриване на лек натиск тогава може да достигне до 1800лв.

      За мен притеснителното е колата да не е карана и последните три неща които си написал - мравките в купето, оборотите и миризмата на нафта ...

      Останалите неща може да се изчисли колко ще струват и да се иска намаление на цената.Но последните три които си написал не се знае колко ще струват, а и отделно да се искат толкова пари, ако все още са налице тези проблеми е малко прекалено...

      ========================

      Ама пишете ги тези неща, защото ти си му писал на лично, ама някой друг може да се "надене" много яко ...
      А форума е да си помагаме ...
      Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

      Comment


      • Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
        И на мен "ми бъркат в очите" и нямам познати бояджии, но знам къде има перфектни и съм виждал боядисвана светъл металик Тойота частично само на част от преден капак който изобщо не мога да разбера къде е "границата" боядисвано.
        В цената е 85 лева за частично, 160 лева на цял детайл и около 1400-1600лв за цялостно боядисване.Ако има нещо леко китосване за закриване на лек натиск тогава може да достигне до 1800лв.

        За мен притеснителното е колата да не е карана и последните три неща които си написал - мравките в купето, оборотите и миризмата на нафта ...

        Останалите неща може да се изчисли колко ще струват и да се иска намаление на цената.Но последните три които си написал не се знае колко ще струват, а и отделно да се искат толкова пари, ако все още са налице тези проблеми е малко прекалено...

        ========================

        Ама пишете ги тези неща, защото ти си му писал на лично, ама някой друг може да се "надене" много яко ...
        А форума е да си помагаме ...
        Съгласен съм, но напоследък от "помощ" стане проблем - за справка темата с кабелите - предупредих човека, че може да не работи, тъй като имам същият кабел дето не иска да се свърже с МЕС, дадох му и темата от форума на МЕС и после некомпетентни да не му давали съвети, защото вместо да разучи направо го купил

        За бояджиите ако ми се наложи ще те разпитам да не става реклама, тъй като съм чувал какви ли не истории и не бих се доверил без препоръка

        А относно колата - така е, тези неща са си за притеснение, отделно беше доста занемарена от предишния собственик - нямаше седалка дето да не с черни отпечатъци от мазни пръсти, задните прозорци ми каза, че ги е изключил "механично" с "прекъсване на жицата", щото внуците му си играли с тях като ги возел и т.н, от тия неща не знам кое е истина и кое не, но факт е че прозорците не работеха Сигурно пропускам още дреболии, нямам спомен вече. Някой пита за цената - върти ми се 6900 в главата.


        Comment


        • задните прозорци ми каза, че ги е изключил "механично" с "прекъсване на жицата", щото внуците му си играли с тях като ги возел
          Е, това си е откровена лъжа.

          Има си копче(задраскано с хикс прозорче) на вратата на водача на 159-ката с което се "разрешава" задните прозорци да могат да се вдигат и свалят .При мен по презумпция са забранени и аз трябва да натисна да разреша отварянето им отзад от пасажерите.

          Не му са се правели механизмите, а може и друго да е.

          ==============================

          А тези кабели мисля имаха производствен дефекет и трябваше да се преправят.
          Трябва да се чете повече по форумите какви са отзивите.

          Ама "Сам паднал, сам се ударил..."
          Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

          Comment


          • Някой може ли да поясни от коя година излиза фейса при 159....и какви са разликите...
            Last edited by Бобби; d.m.y г., 20:04.
            По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
            https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

            Comment


            • Аз знам, че най-важните разлики са олекотяване, малко променено предно окачване и много по-добър 2.4дизел.
              Също се появява и турбо бензин.
              Почват някъде след 2008.
              156 2.0TS

              Comment


              • Last edited by stu; d.m.y г., 02:28.
                Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                Comment


                • Турбо бензина е от 2010 година.

                  Колкото до мотора, Чистачът ми е казвал че 2.4 моторите са еднакви преди и след фейса.Аз мислех, че са различни.

                  За олекотяването на шасито и аз съм чел, че започват да използват високоякостна стомана от Круп за шасито, което позволява да го намалят като тегло.

                  По-нова 159-ка е по-добре, но общо взето моето мнение което съм си оформил досега е, че от най-голямо значение е поддръжката на автомобила.

                  Не знам само дали може да се направи директна замяна на старото предифейслифтово турбо Борг Вагнер(или каквато е марката) със след фейслифтовото мисля беше Гарет.

                  ---------- Post added at 23:33 ---------- Previous post was at 23:29 ----------

                  И кое му е МНОГО по-доброто на 2.4 дизела, освен минималната разлика в главата и различното турбо?
                  Сигурно има предвид, че уж са отстранили възможността, или поне са я намалили да дава дефект от прегряване или недобро смазване.

                  И аз не знам кое е вярно и дали изобщо има нещо вярно или са само слухове изпод Шипковия храст.

                  1.75 tbi си струва, но са редки, което автоматично води до по-висока цена.
                  Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                  Comment


                  • Моята е 07.2008 и е фейс.Това,което се вижда на пръв поглед е бяла подсветка на таблото с различен шрифт на буквите и цифрите,липсата на бутон за отваряне на багажника от тавана и малко по различен панел на климатроника,има копче off вместо mono.Не знам дали има други разлики.
                    alfa 159 1,8 mpi/lpg

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от stu Покажи съобщение
                      И кое му е МНОГО по-доброто на 2.4 дизела
                      Unfortunately, we must conclude that something is not quite right with the 2.4 JTDM 20v 200 bhp version, there are certain components are not well coordinated. The turbo does not properly handle a large torque increase. This results in an unstable boost pressure when there is too much torque is being programmed. This provides a greater amount of exhaust gas which can handle the turbo but difficult.

                      The confirmation of our observation was introduced in mid-2007 in the form of the 210 PS version, the differences are small paper. 400 Nm and 210 hp. However, the differences in practice are enormous (see November 2007).

                      November 2007
                      with the announcement of the arrival of the 210 hp version of the 2.4 JTDM engine we were very pleased. There are some basic components would be adjusted which we suspected that these were proper tuning of the 200 hp version in the way.

                      Meanwhile, this conjecture has become a reality. The 210 hp version is a glory to tune. None of the problems in the 200 hp version can be found in the 210 hp version, a real engine to our hearts. The new Garrett turbocharger (instead CCC) makes the big difference. The increase in torque below 2000 RPM is very noticeable. Compared with the 200 hp it is made more than 150 Nm gains in standard form. Unlike the 200 hp version that actually delivers only 190 hp, 210 hp delivers real horsepower. The promised torque of 400 Nm is taken over. A huge difference. The tuned results speak for themselves. Up to 475 Nm and 235 hp. In a word: AWESOME !!!




                      Погледнете графиките, колко е къдрава и нестабилна на стария мотор, и сравнете с плавната крива на новия...
                      156 2.0TS

                      Comment


                      • Абе тия графики са...
                        След чип нищо не е така както на графиката, а то неминуемо се стига до чип, след премахване на детските болести.
                        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                        Горе главата, нищо че е празна...

                        Comment


                        • Е на тия графики се вижда и преди чип и след чип
                          156 2.0TS

                          Comment


                          • http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...1&slink=4386ik

                            Някой има ли наблюдения върху горепосоченият автомобил?

                            Comment


                            • Здравейте , колеги някой да е ходил да гледа тази http://www.cars.bg/offer/c2131383

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от k.andreev Покажи съобщение
                                Здравейте , колеги някой да е ходил да гледа тази http://www.cars.bg/offer/c2131383
                                Тая ще я гледам в сряда......и ще споделя, но имай предвид, че не е от вчера на пазара....а и преди това ще ходя на консултации, за да знам какво да гледам...)
                                По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                                https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                                Comment

                                Working...
                                X